shu, w tym kraju nie uczą jak jeździć tylko jak zdać egzamin. A że na egzaminie masz instruktora i kamery, to jedziesz grzecznie, a potem jest jak jest :evil:
Dziwne buczenie i ciężki rozruch ciepłego silnika
Zwiń
X
-
czytałem temat juz wcześniej, ale sądzę, że ciężki rozruch u mnie jest powiązany właśnie z tym buczeniem w silniku, ponieważ i jedno i drugie nastąpiło w tym samym czasie
[ Dodano: Nie 17 Lut, 13 11:58 ]
nie wiem jak jest w innych tdi bo nie mam jak sprawdzić, po zgaszeniu silnika po ok 2 sek słychać jakby sie jakaś klapka zamykała lub otwierała, nie wiem dokładnie, słychać takie puknięcie
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wolasnie wiem jak jest w innych tdi bo nie mam jak sprawdzić, po zgaszeniu silnika po ok 2 sek słychać jakby sie jakaś klapka zamykała lub otwierała, nie wiem dokładnie, słychać takie puknięcieŻycie to nie je bajka, to je bitwa!
Komentarz
-
-
mialem buczenie w moim AGR ,napinacze, sprzeglo alternatora , 5 razy sprawdzany rozrzad, tlumiki , nawet poduszki silnika powymienialem i nic , dalej buczalo
koniec koncow sprzedalem , juz nie mialem cierpliwosci
a jesli chodzi o rozruch na cieplym to przy okazji zmiany programu i podnoszeniu mocy Tuner tez zrobil poprawki w softjest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
wolas, bo prędkość rozrusznika ma duże znaczenie, jak masz baterie słabą a do tego rozrusznik kulejący to co się dziwisz? a jak na Ciepłym nie pali to już wróżenie z fusów totalnie, może filtr paliwa do wymiany (głupie przypuszczenie) i wiele innych. Sam podejrzewam usterki nie znajdziesz. Ewentualnie grzebany soft był i skopany..VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
Jeżeli post okazał się pomocny kliknij
Komentarz
-
-
wpisz w wyszukiwarke rozruch ciepłego silnika , to znany temat wsrod posiadaczy TDI
po jakims czasie pojawia sie w kazdym problem z rozruchem na cieplo ,
tak naprawde polega to na tym żeby podawac paliwo w niższych obrotach poczatkowych
więc jak koledzy ci piszą ze sprawdz rozrusznik i aku , to wlasnei ma wplyw
jak auto jest zimne paliwo jest podawane wczesniej
jak jest rozgrzane , to pozniej , wiec albo moze rozrusznik slabo krecic , albo pompa niedomaga i trzeba do tunera podjechac zeby zrobil korekte w sofcie
tak bylo w moim poprzednim AGRzejest O1 RS 1.8T XENON
była O1 1.9 TDI AGR
Komentarz
-
-
Rozumiem, że na zimno pali bez problemu?
Jeżeli na zimnym pali, a na ciepłym kręci, to wydaje mi się, że problem może być z pompą paliwa :?:
Na zimnym odpala dlatego, że dostaje dawkę rozruchową, a na ciepłym już nie i tu tkwi problem.
Weź kogoś do pomocy, odepnij rurę od IC i niech ktoś próbuje odpalić a Ty psiuknij plakiem w dolot.
Nie raz spotkałem się w TDi-ku jak ktoś miał założonego jakiegoś Box-a żeby oszukiwał kompa, tzn pokazywał dużo niższą temp silnika niż była normalnie i wtedy silnik dostawał dawkę rozruchową nawet na ciepłym.Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
dziś sprawdzałem w vagu
kąt wtrysku waha się- 45-49, tak wiem troszkę za mały
logowanie na kanale 12233 adaptacja kanał 01 - 2.4-2.6, value 32768
robiłem test, maks mogę ustawić 32968
jak ustawię mniej niż 32768 dawka się zwiększy?? będzie lepiej odpalał czy gorzej??
wartości zmieniamy w kanale 05 czy 01, za co odpowiadają te poszczególne kanały??
Komentarz
-
-
Myślę, że zmiana dawki raczej nic nie da, bo pompa nie ma ciśnienia... Prosty powód. precyzyjne elementy są zużyte i pod wpływem temp. się kurczą
A czy nie zauważyłeś gorszego przyśpieszania?
BTW. gadałem dzisiaj ze znajomym i nasz temat zszedł na temat dieslowskich pomp.
Stwierdził, że łatwo sprawdzić czy to pompa.
Gasisz gorący silnik, polewasz powoli pompę zimną wodą(tak żeby się schłodziła) i jak odpali, to pompa do regeneracji
albo podobo jest jakiś element który daje sygnał do immo i to może on jest sprawcą :idea:Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
"błąd 1176 to błąd immobilajzera -
Uszkodzona cewka czytająca lub któryś z przewodów immo
Brakujący lub uszkodzony element elektroniczny w kluczyku zapłonu ( tzw transponder )
Niedopasowany elektronicznie kluczyk do immo"
Wzięte z neta.
Błąd da się wykasować?
czy wraca?Każdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Robson 16, eh... ale dawkę rozruchową dostaje tylko na zimnym silniku...
bo jakby na zimnym nie palił, to by coś to zmieniłoKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
-
Tylko kwestia sprawnej głowiczki bo jak jest już z bardzo zużyta, to z tegoKażdemu życzę tyle samo powrotów do domu co i wyjazdów.
Na pokładzie: Johny II ASC + Sirio ml-145
Pozdrawiam i Szerokości!
Octavia I, 1.6 (102PS) 2010r → Mazda 6, 2.0 (143PS) 2004r→Audi A4 B6, 1.8T (2xxPS) 2004r→ ... ?
http://www.mazdaspeed.pl/modele/wspo...002-2007-gggy/
Komentarz
-
Komentarz